Vedení účetnictví, daňové poradenství, zpracování mezd - Praha,Moravské Budějovice,Merklín

11 VÝHOD
SPOLUPRÁCE

    1.   Čas pro vlastní podnikání
 
Vedení účetnictví je nepostradatelná složka řízení každé společnosti, avšak není Vaším předmětem podnikání! Dejte proto raději přednost efektivnímu řízení procesů!
 
    2.   Kvalita, spolehlivost a flexibilita

Náš tým je tvořen zkušenými odborníky působícími dlouhodobě ve svém oboru, kteří se stále vzdělávají a účastní školení. Naši poradci jsou Vám plně dispozici a kdykoliv připraveni konzultovat jakýkoliv problém či poskytnout pomoc nebo radu. Jako profesionálové samozřejmě ctíme obchodní tajemství.
 
    3.   Jistota a pojištění

S námi získáte jistotu! Firma TaxVision má uzavřené pojištění odpovědnosti za způsobené škody. O kvalitě naší práce vypovídá i skutečnost, že jsme doposud nemuseli uplatnit žádnou pojistnou událost na způsobenou škodu nebo újmu.
 
    4.   Snížení nákladů na zaměstnance

U nás platíte jen za opravdu odvedenou práci, neplatíte za zaměstnance - jeho nároky v oblasti sociální a zdravotní, za čerpání dovolené, nemocenské, za prostory a vybavení kanceláří, školení a literaturu, používání firemních prostředků k soukromým potřebám zaměstnanců apod. Outsourcované služby jsou efektivnější než placení vlastních zaměstnanců.

    5.   Operativní změna úvazku
 
S růstem Vaší firmy se přizpůsobíme i Vašim rostoucím požadavkům a naopak. Můžeme vést účetnictví a mzdovou agendu dodavatelsky v naší kanceláři, nebo přímo ve Vašem sídle.  Díky používaným technologiím se jedná o jednoduchou změnu. Rádi Vám vyhovíme ve všech oblastech.
 
    6.   Přenesení odpovědnosti

Pomůžeme Vám nést těžká břemena a převezmeme za Vás odpovědnost související s účetní, mzdovou a daňovou problematikou. Případné škody jsou navíc kryty pojistkou.
 
    7.   Orientace v oboru

V TaxVision pracují 3 daňoví poradci a tým zkušených odborníků s praxí delší než 10 let. Naši odborníci důkladně znají účetní, daňové, obchodní a pracovně-právní předpisy a mohou tak zpracovat jakýkoliv úkol z daňové, účetní či mzdové oblasti. Najít správné řešení pro nastalou situaci, se kterou by mohl mít Váš zaměstnanec nebo jiné společnosti problémy, je tak pro nás běžnou praxí.
 
    8.   Stálý dohled daňového poradce

Daňová a účetní problematika spolu úzce souvisejí a obecně se nedoporučuje tyto otázky řešit odděleně. TaxVision Vám ke svým službám nabízí neustálý dohled certifikovaného daňového poradce.
 
    9.   Softwarové zabezpečení

Vybrali jsme pro naši práci takový software, který nám umožňuje kvalitní vedení účetnictví a poskytování daňového poradenství. Pravidelně sledujeme vývoj všech používaných SW i jejich konkurentů a nabízíme Vám to nejlepší možné řešení, které je na trhu aktuálně k dispozici. Není pro nás žádný problém pracovat ve Vámi používaném účetním softwaru.
 
    10.   Online agenda

Zpracování účetnictví je pro Vás dostupné „online“ a některé jednoduché evidence si tak můžete zpracovávat sami. V praxi to znamená, že klient se připojuje k datové základně informačního systému, jejímž vlastníkem a správcem je outsourcingová společnost PREMIER system a.s.. Záleží jen na Vašich požadavcích.
 
    11.   Komplexnost služeb

Kromě klasických daňových a účetních služeb vyhotovíme i ekonomická doporučení pro Vaši společnost a analýzy na míru podle Vašeho zadání, např. nákladové analýzy, cenové kalkulace, analýzy ziskovosti a návratnosti investic, apod. Řadu dalších služeb pro Vás můžeme zajistit prostřednictvím našich obchodních partnerů. 

Spojte se s námi na sociálních sítích a získejte tak možnost sledovat aktuální dění z první ruky. Podělíme se s Vámi
o připravované i realizované novinky v oboru, přínosné články a další zajímavosti, které se týkají i Vás.




Detailnější popis našich služeb spolu s ceníky naleznete v nabídce našich služeb

Pokud máte přesto pocit, že o nás potřebujete vědět víc, neváhejte nás kontaktovat, a to mailem, telefonicky nebo osobně v sídle Taxvision

Odpovědi na Vaše otázky hledejte taky ve firemní poradně ve spolupráci se společností Finance media