Do společnosti TaxVision s.r.o., kde daňové pořadenství, účetnictví a mzdová agenda přechází do digitálního věku, hledáme novou posilu. Získejte jedinečnou příležitost aktivně přispívat k růstu a inovacím a staňte se součástí naší dynamické společnosti.
ÚČETNÍ |
DAŇOVÝ KONZULTANT |
Co u nás budete dělat?
- práce pro klienty účetní firmy
- samostatná práce a odpovědnost za účetnictví svěřených klientů
- vedení všeobecného účetnictví - pohledávky, závazky, banka, pokladna atd.
- vystavování primárních dokladů klientům
- zpracování daňových přiznání - zejm. DPPO, DPFO, DPH, silniční daň aj.
- zpracování měsíčních závěrek a reportingu
- zpracování uzávěrkových operací, účetní výkazy
- základní manažerské účetnictví - střediska a zakázky, interní doklady
- cestovní příkazy, stravenky, internetové bankovnictví apod.
- komunikace s klienty
- jednání s auditory a úřady
Kdo je pro nás ideálním uchazečem?
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- minimální praxe 2 roky v oblasti podvojného účetnictví
- orientace v daňovém a účetním systému ČR
- dobrá znalost práce na PC
- komunikativnost a pozitivní přístup
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita a zodpovědnost
- znalost AJ na komunikativní úrovni
- ochota se učit novým věcem a pružně reagovat na změny
- zkušenost se SW PREMIER a FormStudio výhodou
Co můžete očekávat jako odměnu za svou práci u nás?
- zajímavou a různorodou prací
- přátelský kolektiv
- pracovní prostředí v cetru Prahy u metra "C" Florenc
- pružnou pracovní dobu / možnost občasné práce na home-office
- možnost osobního i profesního růstu
- zázemí české stabilní společnosti
- firemní akce
- pracovní poměr na dobu neurčitou / možnost práce na IČ / zkrácený úvazek
- stravenkový paušál, multisport benefit a jiné benefity
Nástup možný ihned.
|
Co u nás budete dělat?
- Budete se specializovat na přípravu daňových přiznání, včetně daní z příjmů právnických a fyzických osob, DPH, a dalších.
- Navážete osobní kontakt s klienty naší daňové kanceláře, abyste jim mohli poskytovat špičkové služby.
- Budete těsně spolupracovat s naším účetním oddělením při koordinaci daňových agend.
- Vaším úkolem bude připravit daňový obsah pro naše sociální sítě, abyste mohli sdílet své znalosti s naší komunitou.
- Aktivně se zapojíte do inovací v oblasti moderních softwarových nástrojů a technologií určených pro daňové poradce.
Kdo je pro nás ideálním uchazečem?
- Máte ukončené vysokoškolské vzdělání, ideálně v oboru ekonomie.
- Máte alespoň základní povědomí o českém daňovém systému.
- Jste technicky zdatní a váš zájem o nové technologie a sociální sítě je nezastavitelný.
- Ovládáte angličtinu na komunikativní úrovni.
- Jste nadšení pro neustálé učení se novým věcem a pružně reagujete na změny.
Co můžete očekávat jako odměnu za svou práci u nás?
- Každý den nabídne různorodou a zajímavou práci, která vás bude neustále vyzývat k růstu.
- Budete úzce spolupracovat s daňovým poradcem na zajímavých daňových projektech a zakázkách.
- Otevře se vám možnost osobního i profesního rozvoje, abyste mohli dosáhnout svých kariérních cílů.
- Vytvoříte si nová přátelství v našem přátelském kolektivu a budete pracovat v příjemném pracovním prostředí.
- Pracovní místo se nachází v centru Prahy u metra Florenc, což znamená snadnou dostupnost.
- Nabízíme pružnou pracovní dobu, která vám umožní lépe vyvážit pracovní a osobní život.
- Budete mít zázemí v stabilní společnosti, která se stará o své zaměstnance.
- Naše firemní akce budou příležitostí ke společnému odpočinku a teambuildingu.
- Zahrnujeme firemní benefity, jako je stravenkový paušál, vzdělávání, multisport karty a další.
- Můžete se těšit na postupné navýšení dovolené podle odpracovaných let, abyste měli více času na relaxaci a odpočinek.
Nástup možný ihned.
|
MZDOVÁ/Ý ÚČETNÍ - JUNIOR |
Co u nás budete dělat?
- Práce pro klienty účetní firmy
- Administrativní podpora týmu mzdových účetních
- Vedení jednoduchého mzdového účetnictví
Kdo je pro nás ideálním uchazečem?
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- vhodné pro absolventy, studenty posledního ročníku
- znalost mzdového účetnictví výhodou
- dobrá znalost práce na PC
- komunikativnost a pozitivní přístup
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita a zodpovědnost
- znalost AJ na komunikativní úrovni
- ochota se učit novým věcem a pružně reagovat na změny
Co můžete očekávat jako odměnu za svou práci u nás?
- zajímavou a různorodou prací, která vás bude neustále vyzývat k růstu
- přátelský kolektiv
- pracovní prostředí v centru Prahy u metra "C" Florenc
- nabízíme pružnou pracovní dobu, která vám umožní lépe vyvážit pracovní a osobní život
- firemní akce
- pracovní poměr na zkrácený úvazek
- multisport benefit a jiné benefity
Nástup možný ihned.
|
Rádi se sejdeme i s Vámi a probereme možnosti spolupráce. Vyplňte informace o vás a pošlete nám zprávu
Nebo nás kontaktujte nás na adrese:
prace@taxvision.cz*povinné pole