Rádi vám poradíme. Zavolejte, nebo nám pošlete email ...
+420 222 311 280 info@taxvision.cz

Vedení účetnictví - více informací


Vedení účetnictví:
  • zaúčtování prvotních dokladů
  • příprava interních dokladů potřebných pro správné vedení účetnictví
  • kontrola již pořízených záznamů, metodické vedení
  • příprava měsíční účetní závěrky
  • příprava podkladů pro DPH a zpracování přiznání k DPH
  • zpracování daňových a statistických výkazů v souladu se zákony a vyhláškami ČR
  • roční účetní uzávěrka včetně dokladových inventarizací
  • převod účetní závěrky dle IFRS a US GAAP
  • střediskové účetnictví, vedení zakázek
  • konsolidované účetní závěrky a uzávěrky
  • příprava pro audit
  • revize a rekonstrukce účetnictví
  • ukončení a likvidace společnosti

Účetní poradenství:
  • organizace zpracování účetnictví
  • stanovení pravidel a vypracování směrnic
  • zpracování daňového a účetního odpisového plánu
  • sestavení účetní osnovy a výchozí bilance účtů
  • stanovení postupů při zavádění operativních evidencí
  • průběžná kontrola účetnictví
  • sestavení výkazů dle IFRS a US GAAP
  • interní reporting, organizace inventarizačních prací atd.
Naše účetní služby spočívají nejen v účtování dokladů v požadovaných intervalech, ale především v poskytování komplexních služeb vedoucích k prosperitě vašeho podniku. Zajišťujeme bezchybné dodržování zákona o účetnictví a všech daňových zákonů. Na základě požadavku zákazníka vedeme účetnictví smluvně v naší kanceláři nebo u zákazníka. Můžeme částečně nebo zcela převzít odpovědnost za vedení účetnictví a zajistit, aby tento úkol byl prováděn efektivně s využitím vhodné kombinace lidských zdrojů, odborných znalostí a technického vybavení. Můžeme připravit konsolidované účetní výkazy a účetní závěrky podle IFRS nebo US GAAP, výkazy pro mateřské společnosti nebo podklady pro žádosti o úvěr a můžeme také zajistit účetní audity. Zpracování účetní agendy je pravidelně kontrolováno daňovým poradcem. Online přístup do účetního systému kdykoli a odkudkoli je pohodlný a vysoce bezpečný. Systém sdílení dat prostřednictvím vzdáleného přístupu umožňuje našim klientům nepřetržitý přístup k aktuálním údajům.

Co o nás říkají naši klienti

Mgr. Martin Tobiáš

Chief Executive Officer, Agency of seven Branches

“Poskytované služby jsou setrvale na vysoké úrovni. Na základě našich letitých zkušeností ze spolupráce s TaxVision můžeme jen jednoznačně doporučit!”

ing. Ferdinand Halbich

společník, GAVLAS, spol. s r.o.

“Se společností TaxVision spolupracujeme přes 10 let. Vždy jsme byli plně spokojeni s odborností, rychlostí spolupráce a vstřícným přístupem zaměstnanců i vedení společnosti.”

Jaromír Matoušek

jednatel, AIRSTOP.CZ, s.r.o.

“Se společností Taxvision spolupracujeme již více než 10 let. Vždy jsme byli spokojeni. Velmi vstřícně se k nám zachovali i v těžké době během korona krize.”