Vedení účetnictví:
- zaúčtování prvotních dokladů
- příprava interních dokladů potřebných pro správné vedení účetnictví
- kontrola již pořízených záznamů, metodické vedení
- příprava měsíční účetní závěrky
- příprava podkladů pro DPH a zpracování přiznání k DPH
- zpracování daňových a statistických výkazů v souladu se zákony a vyhláškami ČR
- roční účetní uzávěrka včetně dokladových inventarizací
- převod účetní závěrky dle IFRS a US GAAP
- střediskové účetnictví, vedení zakázek
- konsolidované účetní závěrky a uzávěrky
- příprava pro audit
- revize a rekonstrukce účetnictví
- ukončení a likvidace společnosti
Účetní poradenství:
- organizace zpracování účetnictví
- stanovení pravidel a vypracování směrnic
- zpracování daňového a účetního odpisového plánu
- sestavení účetní osnovy a výchozí bilance účtů
- stanovení postupů při zavádění operativních evidencí
- průběžná kontrola účetnictví
- sestavení výkazů dle IFRS a US GAAP
- interní reporting, organizace inventarizačních prací atd.
Naše účetní služby spočívají nejen v účtování dokladů v požadovaných intervalech, ale především v poskytování komplexních služeb vedoucích k prosperitě vašeho podniku. Zajišťujeme bezchybné dodržování zákona o účetnictví a všech daňových zákonů. Na základě požadavku zákazníka vedeme účetnictví smluvně v naší kanceláři nebo u zákazníka. Můžeme částečně nebo zcela převzít odpovědnost za vedení účetnictví a zajistit, aby tento úkol byl prováděn efektivně s využitím vhodné kombinace lidských zdrojů, odborných znalostí a technického vybavení. Můžeme připravit konsolidované účetní výkazy a účetní závěrky podle IFRS nebo US GAAP, výkazy pro mateřské společnosti nebo podklady pro žádosti o úvěr a můžeme také zajistit účetní audity. Zpracování účetní agendy je pravidelně kontrolováno daňovým poradcem. Online přístup do účetního systému kdykoli a odkudkoli je pohodlný a vysoce bezpečný. Systém sdílení dat prostřednictvím vzdáleného přístupu umožňuje našim klientům nepřetržitý přístup k aktuálním údajům.